Procedures

De procedure die gevolgd wordt om een hulpmiddel tot uw beschikking te krijgen verschilt per product. Artikelen die wij in onze winkel verkopen kunt u direct bij ons aanschaffen, daar hoeft u geen afspraak voor te maken . Er is altijd iemand aanwezig die u kan adviseren. Onze winkel is open op werkdagen van 8.00 uur tot 17.00 uur.

Voor andere hulpmiddelen kunt u contact met ons opnemen om een afspraak te maken. Afhankelijk van het soort hulpmiddel dat u nodig heeft kunnen wij aangeven wat de procedure is. Hulpmiddelen die op maat ingesteld of gemaakt moeten worden, worden eerst aangemeten en/of gepast.

Gaat het om een particuliere aanschaf, dan kunnen we ook direct tot bestelling of levering overgaan.

Als u goedkeuring heeft ontvangen voor een bepaald hulpmiddel kan deze ook vervaardigd of besteld worden. Indien u nog geen goedkeuring heeft, maken wij een offerte voor u. Deze kunt u met een schriftelijk verzoek opsturen naar de betalende instantie (zorgverzekeraar, UWV of gemeente, afd. WMO)

Aangepast schoolmeubilair aanvragen bij UWV

Sinds 1 juni 2017 is de procedure voor aangepast schoolmeubilair veranderd. Klik op onderstaande knop om hier meer over te lezen:

UWV procedure

UWV procedure

Wilt u aangepast meubilair aanvragen voor uw zoon of dochter? Het volgende bestand bevat een stappenplan wat u kunt volgen bij het aanvragen van het meubilair bij het UWV.

Stappenplan schoolmeubilair aanvragen

Stappenplan schoolmeubilair aanvragen

Contact

Maak vrijblijvend een afspraak met onze adviseurs:

Telefoonnummer: 024-3659550
E-mail: info@pomrevalidatietechniek.nl
Of via het contactformulier

Sint Maartenskliniek, route nr. 16
Hengstdal 3, 6574 NA Ubbergen (bij Nijmegen).
Geopend maandag t/m vrijdag 8.00 – 17.00 uur